رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نفس مامان

لالایی

1392/6/26 15:54
نویسنده : faran
732 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا تو عشق من بخواب آروم تو عمر من

لالا لالا تو جون من بخواب  آروم امید من

پناه من تو زندگیم لالا لالا تو ماه من

تا وقتی که منو داری بخواب عشقم بخواب آروم

بی غم بخواب بی غم بخواب بخواب عشقم آروم بخواب

بی غم بخواب و بی غصه لالا لالا لالا لالا

مامان پیش تو ا عمرم لالا لالا لالا لالا

لالا لالا لالا لالا

 

رادمان مامان تمام این لالایی هایی که برات میخونم خود به خود خونده میشه و من همیشه گریم میگیره.نمیدونم چرا

همیشه بدون که مامان عاشقته نفسکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ندا
27 شهریور 92 21:49
خوب بخوابی گل پسری
رزا
31 شهریور 92 12:23
قربون اون آروم خوابیدنت بشم عسلم
سپیده
5 مهر 92 22:51
قربون پسر خوشگلم.اروم بخواب قربون مامان با محبتت
شیما مامان شاهین کوچولو
11 مهر 92 0:43
یعنی من هلاک اون چشاشششششششم
مامان ندا
27 مهر 92 17:04
مامانی برام لالایی خوندی خودت هم خوابت برده چراوب منواپ نمی کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد