رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان

عروسک من

1392/6/4 1:28
نویسنده : faran
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا رادمان

سلام کردماااا

چرا اخم کردی مامان بخنددددددد

بیشتررررر

بیششتررررررررر بخند بزار مامان خوشحال شه

قربون خنده هات بشم مامان

قربون اون دهن بی دندونت عسل مامان.داد میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داد نزن زشتههه

آفرین پسر حرف گوش کن مامان دوست دارم عروسکم.

حالا دیگه برو بخواب.

شبت بخیر عمر مامااااااااااان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانِ فاطمه(زینب)
4 شهریور 92 2:09
نازی ی ی ی ی ی
خیلی خوشگل و باحال بود


مرسی زینب جون
رزا
4 شهریور 92 14:38
قربون خنده هات بشم خاله خوشگلم چقدر تو ماهییییی


مرسییی
مامان ندا
4 شهریور 92 15:36
واِِِِِِِاییی بااون خنده هات جیگری



مرسیی
سپیده
4 شهریور 92 19:13
قربونت برم.واقعآ عروسکی خوشگلم.فدای چشمای نازت بشم من جیگر خاله


مرسی خاله سپیدجونمممم
nira
5 شهریور 92 16:34
فدای خنده هاش ، گل پسری خوش اخلاق
مامانی رایان کوچولو
6 شهریور 92 11:00
ای جاااااااااانم چه خنده هایی دلم آب شد واسه چلوندنت گوله نمک


مرسییی
مامان مهرسام
13 شهریور 92 11:48
وووووووووووی تو که منو کشتی با این خنده های شیرینت
مامان آروین (الهه)
18 شهریور 92 16:48
وایییییییییییییییییییییییییی که چقدر نازه این پسر عاشقش شدم با اجازه شما رو لینک میکنم
سارا مامان محمدرضا
1 مهر 92 11:10
ماشالله چه پسر خوشکلی دارید. چه چشماش نازه. بچه هامون همسن هستن. میاید با هم دوست شیم؟ من شما رو با اجازه لینک میکنم. منم آپم بهم سر بزنید خوشحال میشم. بووس
شیما مامان شاهین کوچولو
11 مهر 92 0:42
ای جووووووووووووووووووونم چه پسر خوشگلیییییییییییییییی خدا حفظش کنه مامانی اسپند یادت نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد