رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نفس مامان

نظرات (5)

سپیده
23 تیر 92 15:51
خدای من خیلی معصوم خوابیده قربونش برم.بوس

مرسی سپیدههه
مامان ندا
23 تیر 92 20:12
فرانک جون من سهام نی نی سایتم
خوشحال میشم لینکتون کنم
چه نازخوابیده قربونش برم من خاله جون
ماشالله


سهام اصلا وبلاگتو نمیتونم باز کنممم
لیلا
1 مرداد 92 8:57
ای جانم قربون اون خوابیدنت برم عسل.ماشالله


مرسی
مامان عادله
12 مرداد 92 2:10
فرا ناراحت نشی ها ولی یه حسی شبیه حس مهرسام میده به من و این باعث میشه بیشتر تر تر عاشقش بشم حات های خوابیدنش و نگاه کردنشون به هم شبیه بگردمش چقدر ناز خوابیدی خاله فدات بشه
تازه لحاف ببعیشون هم مثل همه


قربونت برم عادله اره شبیهه منم عاشق مهرساممم فداش بشممممم
سپیده
23 مرداد 92 17:54
خدای من مثل فرشته ها خوابیده قربونش برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد