رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان

بدون عنوان

1392/10/18 0:31
نویسنده : faran
411 بازدید
اشتراک گذاری

رادمان عزیز دلم..............

دیر به دیر میام چون با شیطونیات هیچی وقت برام نزاشتی وقتی میبینی پشت لپ تاپم میای میشینی روشو تکون نمیخوری و به خاطر همین کم میام و برات مینویسم.

کلی بزرگ شدی و کلی داری دلبری میکنی

رادمانم لحظه به لحظه زندگیم خدا رو به خاطر وجودت شکر میکنم . چقدر خوبه که هستی عزیززززم.

 

همش میخندی و دماغت و چین میندازی و من پر از لذت میشم.لذتی که با دنیا عوضش نمیکنم.

 

قط یه دندون داری و همش ما رو گاز میگیریی.

کلمات دد /دووووووو / دی یوووووو /ماماماماممااماما / بابا بااااااااااا /نن نن ننننن / دووووووو / رو میگی و همش ما رو میخندونی پسرکم.

همش پاهامو بغل میکنی و نمیزاری به کارام بررسسسم.

تو روروک هم میشینی و همه خونه رو نگاه میکنی و هر چی دم دستت باشه میریزی و میخندی وقتی میگم کار بدیه بازم میخندی و من احساس میکنم وتمام دنیا مال منه.

 

خیلی دوستتت دارم عزیزززم

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان مهرسام
10 آذر 92 16:44
پس کو رمز من ؟
مامان ندا
13 آذر 92 17:00
رمزمن کوفران زودی بفرست
رزا
18 آذر 92 11:19
قربونت برم خاله چقدر توماهی فدات شم چه مرد باکلاسی شدی با اون کراوات خوشگله ات
مامان ندا
19 آذر 92 19:08
فران رمزمن کو
شیما مامان شاهین کوچولو
20 آذر 92 23:29
ما هم میتونیم رمز درخواست کنیم عایا؟؟؟
مامان ندا
1 دی 92 14:13
رمزمن کو
مامان ندا
26 دی 92 2:08
وای که توچقدرنازی پسر
سپیده
5 بهمن 92 0:26
قربون نازم بشم با اون یه دندونش شیطون بلا فدای اون چین دادن مماخ کوچولوت بشم.خاله جون چقد تو نازی قربون چشمات شم
nazanin
10 بهمن 92 0:18
مامان فران دلمون واسه پسری تنگید بدو عکس جدید بزار قربونه رادمان خاله
مامانی محد طاها
27 بهمن 92 0:29
http://365roztavalod.niniweblog.com/ سلام تولد نی نی تون مبارک باشه اگه متولدین امروز رو فراموش کردین میتونید سر بزنید به وبلاگ من
شیما مامان شاهین کوچولو
27 بهمن 92 11:06
تولدت مبارک خوشگلم ایشاله تولد 150 سالگیت... ما منتظر عکسای تولدت هستیم
سارا مامان محمدرضا
21 فروردین 93 12:17
ماشاللللله خاله جون تو چقدرررر نازی. با چشمای خوششششکلت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد